top of page

כיצד לבחור בעורך-דין המתאים לי?

כידוע, במדינת ישראל קיים שיעור עורכי הדין הגבוה ביותר בעולם ביחס למספר האוכלוסייה. שפע עורכי דין הופך דווקא את מלאכת החיפוש אחר עורך הדין המתאים ביותר לקשה. ובכן, כמו בכל מקצוע, לעורכי הדין ישנן התמחויות. באותה מידה שלא הולכים לרופא פנימאי כדי לקבל טיפול בשברים, לא הולכים לעורך דין המתמחה במסים כדי שיטפל בתיק נזיקין. חשוב אפוא להקפיד על כך שעורך הדין שבחרתם אכן מומחה בסוג התיקים הספציפי. לא פחות חשוב מכך הוא הנסיון המקצועי. ככל שעורך הדין מנוסה יותר, ישנו סיכוי גבוה יותר שתקבלו ממנו טיפול מקצועי יותר.

גובר

האם לפנות למשרד גדול או למשרד בוטיק קטן?. מענה על שאלה זו תלוי מאוד בלקוח עצמו. לקוחות שמעוניינים ביחס אישי ואינטימי, יעדיפו בדרך כלל משרד בוטיק קטן המתמחה בטיפול בסוגים מסויימים של תיקים, כאשר הם יודעים שהתיק שלהם מטופל באופן אישי על ידי עורך דין וותיק, מנוסה ומומחה בתחומו.


בדרך כלל, במשרדים גדולים הטיפול בתיק שלך עובר לעורכי דין זוטרים או אפילו למתמחים כאשר התיק שלך הוא רק אחד מתוך מאות ואף אלפי תיקים נוספים. למרות זאת, אין להמעיט ביתרונות שיש למשרדים גדולים היות וקיימים בהם מנגנוני בקרה ופיקוח וכן מספר רב של עורכי דין שכל אחד מהם יכול לתרום מנסיונו להצלחת התיק.

פוסטים אחרונים
ארכיב
חפש לפי תגיות
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page